Zarejestruj    Zaloguj    Dział    Szukaj    FAQ

Strona główna forum » Różności » Kto pyta nie błądzi

Autor Wiadomość
 Post Napisane: 24 lut 2018, o 19:46 

Imię: Iwo
Cześć!

Z góry przepraszam za wszelką ignorancję ale jestem zupełnym laikiem w temacie.

Jestem absolwentem reżyserii i pracuję nad scenariuszem filmu. W związku z tym zwracam się do Was z prośbą o pomoc.

Akcja filmu dzieje się na początku lat 2000. Jednym z wątków w filmie jest opowieść o dwójce nastolatków, którzy wałęsając się po bunkrach, eksplorując je, zostają uwięzieni w jednym z nich. Prawdopodobnie będą schodzić na dół i przerdzewiała drabinka urwie się pod ich ciężarem. Efektem tego chłopcy będą uwiezieni pod ziemią.

W związku z tym ma do Was kilka pytań – po pierwsze – czy jest to wiarygodny punkt wyjścia?

Po drugie, jak z światłem w takim miejscu? Pytam się tu o to co widzi oko ludzkie, a nie potencjalnie „widzi” kamera.
Zakładam, że źródłem światła może być wejście do takiego bunkra. Czy z Waszego doświadczenia to wystarczy, żeby w bezchmurny dzień mieć w takim miejscu widoczność bez latarki? Chodzi mi o to, czy np. jesteśmy w stanie zobaczyć mimikę albo wyraz twarzy?
Czy w takim bunkrze mogą być jeszcze dodatkowe źródła światła? Jakieś świetliki, czy coś w tym stylu?

Z góry dziękuję Wam za pomoc.
Pozdrawiam,
Iwo

Post Napisane: 25 lut 2018, o 00:08 
Moderator

Pochwały: 3
Imię: Asia