Zarejestruj    Zaloguj    Dział    Szukaj    FAQ



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Post Napisane: 7 lis 2018, o 20:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2010, o 02:30
Posty: 2608
Lokalizacja: Twardogóra
Pochwały: 1
Kolejne wcielenie Impulsa tym razem dla kolei włoskich (Ferrovie del Sud Est)

10 grudnia 2015 podpisano 5-letnią umowę ramową z włoskim przewoźnikiem Ferrovie del Sud Est na dostawę 15 EZT. Tego samego dnia zawarto umowę na dostawę pierwszych 5 sztuk. Pojazdy miały zostać dostarczone w przeciągu 12 miesięcy od podpisania umowy, jednak ostatecznie tak się nie stało ze względu na problemy po stronie zamawiającego.

Pod koniec września pierwsza jednostka była gotowa i została skierowana na testy na tor doświadczalny Instytutu Kolejnictwa w Węglewie.

28 listopada 2016 na stacji Nowy Sącz, przy okazji prezentacji składów dla województwa małopolskiego, zaprezentowana została jednostka 36WEb-002 dla FSE. Na przełomie listopada i grudnia natomiast pierwszy egzemplarz przetransportowano do Florencji, gdzie Italcertifer rozpoczął testy homologacyjne pojazdu. W połowie lipca 2017 Newag złożył do włoskiej Narodowej Agencji Bezpieczeństwa Kolejowego komplet dokumentów stanowiących podstawę do wydania przez nią tymczasowego zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji Impulsów celem wykonania testów dynamicznych. Pod koniec sierpnia producent zapowiedział, że testy te zostaną przeprowadzone prawdopodobnie w październiku, po czym zostanie złożony wniosek o docelowe dopuszczenie do ruchu. Pozostałe cztery pojazdy były wówczas odstawione na terenie Newagu na wyraźne polecenie FSE, które wcześniej zmieniło właściciela i było bliskie upadku, po czym uruchomiło program naprawczy i procedurę chroniącą przed wierzycielami. Ostatecznie, dopiero 4 grudnia Newag otrzymał tymczasowe dopuszczenie dla pojazdu 36WEb-001, konieczne do przeprowadzenia testów dynamicznych. 19 lutego 2018 Newag otrzymał kolejne zezwolenie wymagane do przeprowadzenia badań dynamicznych. Pod koniec czerwca pierwszy impuls przeszedł testy dynamiczne z wynikiem pozytywnym.

Cytat z Wikipedii.

36WEb Instytut Kolejnictwa w Węglewie k. Żmigrodu. We Włoszech ma nosić oznaczenie ETR-322
Listopad 2018 r.


Załączniki:
IMG_2016.jpg
IMG_2016.jpg [ 127.88 KiB | Przeglądane 15 razy ]
IMG_2017.jpg
IMG_2017.jpg [ 114.34 KiB | Przeglądane 15 razy ]

_________________
Życie to surfing, więc nie bój się fal...
Góra 
 Zobacz profil  
 
Dodaj do: Dodaj do Gadu-Gadu Dodaj do Grono.net Dodaj do Twitter Dodaj do Blip Dodaj do Flaker Dodaj do Pinger Wypowiedź dla Wykop Wypowiedź dla Facebook Wypowiedź dla Gwar Wypowiedź dla Delicious Wypowiedź dla Digg Wypowiedź dla Google Wypowiedź dla Reddit Wypowiedź dla YahooMyWeb Śledzik Dodaj do Kciuk.pl Dodaj do Spinacz.pl Dodaj do Yam.pl
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strona główna forum » Eksploracja » Koleje i wszystko co z nimi związane » Tabor kolejowy » Elektryczne zespoły trakcyjne


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

 
 

 
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

[ Time : 0.193s | 16 Queries | GZIP : Off ]